VePlan nyheder januar 2022

1. Søg på tværs af kunder, opgaver og adresser

En efterspurgt funktion har været et udvidet søgefelt, hvor du kan søge efter opgaver, kunder og adresser uafhængigt af, hvornår de er blevet registeret i VePlan.

Funktionen er optimal, når du skal finde ”forsvundne” opgaver eller opgaver, der er dateret langt frem i tiden, og som ikke er synlige på dagskemaet. Med det nye søgefelt kan du søge på tværs af kunder, opgaver og adresser. Og du kan søge på emner, der ikke er aktive, lagt til side, eller som er dateret til langt fremme i tiden.

Når du trykker på søgeikonet, kommer der et nyt søgefelt frem, hvor du kan søge på navn, nummer eller andet.


2. Vagter indgår automatisk i lønberegningen

Det har været problematisk at indregne medarbejderes weekendvagter, døgnvagter eller andre former for vagter, hvor medarbejderen kan tilkaldes udenfor den normale arbejdsdag. Nu er det blevet muligt at registrere medarbejdernes vagttjeneste på samme måde, som du registrerer ferie eller skoleophold.

Medarbejderens vagt kommer med på ugesedlen, så den indgår automatisk i lønberegningen.

Når en medarbejder har vagt, vil det fremgå af kalenderen med en anden farve end ved en normal arbejdsopgave.


3. Mulighed for at kopiere allerede oprettede opgaver

Det sker ofte, at en opgave vokser, mens man er i gang hos kunden. Det kan være, at I er blevet bestilt til at montere ét vindue i et rum, men mens I er i gang, beder kunden jer om at montere endnu et vindue.

Samme opgave, men ny bestilling.

Nu er det muligt for medarbejderen at kopiere informationerne fra den igangværende opgave til en kollega uden at skulle oprette en ny opgave og taste alle informationer om opgaven og kunden ind én gang til.

Ved at trykke på knappen ”kopiér” er det nemt at tilføje den ekstra opgave og tildele den til en kollega eller sig selv.

 


4. Mulighed for at samle del-opgaver under én sag og en faktura

En ønsket funktion har været at kunne samle alle delopgaver fra en sag i en samlet faktura i stedet for at have alle delfakturaerne til godkendelse i kolonnen til højre. Vi har gjort det muligt at oprette én faktura på den samlede sag i den højre kolonne. Ved at klikke på sagen kommer samtlige delfakturaer frem og kan stadig tjekkes enkeltvis.

Det gør det nemt og hurtigt at finde opgaven og få et samlet overblik.


5. Det er nu muligt at integrere med økonomisystemet Kompas4

Det er nu også muligt at integrere VePlan med økonomistyresystemet Kompas4. Kompas4 er det nye navn for Winkompas 3, som du sikkert har hørt om.

Med Kompas4 bliver Veplan Planning Tool endnu mere fleksibelt, i forhold til at kunne håndtere dine behov, også i forhold til hvilket økonomisystem du anvender.

Vi er allerede integrerbare med E-conomic, Billy, Dinero og Dynaccount, og er glade for at kunne tilbyde integration af Kompas4 til vores kunder.

Gratis prøveperiode

Anmod om en gratis 30-dages prøveperiode på VePlan Planning Tool og udforsk de mange spændende og omkostningsbesparende funktioner i VePlan Planning Tool.

Ring mig op

Hvis du stadig er i tvivl så kontakt os for en uformel snak om hvordan VePlan Planning Tool kan spare både tid og penge for din virksomhed.

VePlan Planning Tool

Murervej 7A
6710 Esbjerg V

 Sikker forbindelse til hjemmesiden via en krypteret forbindelse.

VePlan Planning Tool er udviklet af VeTech Software Solutions ApS.